Jumaat, 27 Januari 2012

"FaReWelL Lunch"

Today, En Adnan belanja
Untuk meraikan Shahrul dan Fara
Yang akan bertukar kerja
The Saujana Hotel tempat pembuka selera
Mahal bukan kepalang jangan ditanya

Mmg best pegi makan kat sini
Rasanya kalau nak makan kat sini
setahun sekali pun berkira nak pegi
Jika tak banyak duit usahla mimpi

Syu makan tak menoleh kanan dan kiri
Sedapnya makan kat sini mmg tak terkata lagi
Yang angkat jari peace
Itula fara sikecil cili padi...

3 stoogies
From the right side fara, syu and me
lepas fara pegi berdua la kami
Nanti JAC datang sape nak jawab nanti??

Yang berkopiah tu la bos kami
Adnan Yusop Ali nama diberi
Orangnya humble dan banyak toleransi
Janji keje siap, itulah trademarknye kepada kami :)

Aku sayang kat kompeni ni
selagi ada rezeki akan aku berkhidmat di sini
Tetapi aku tetap dengan biz ku di akademi
Dengan sifu2 yang ku kagumi
Untukku menambah rezeki

Jauh disudut hatiku
Ingin menjadi seperti bossku
InsyaAllah, aku bertekad untuk membuka sebuah kompeni sepertinya
Aku akan terus belajar.. dan belajar...
Kepada shahrul dan fara
THANKS for everything......

JOM LAYAN PIC...




Template by:

Free Blog Templates