Khamis, 8 September 2011

Tersalah Anggap Part 1

Salam dan selamat sejahtera
Rasanya sudah lama tidak menulis dalam blog ni
Almaklumlah bila dah cuti raya semua sibuk
Sampaikan nak tulis blog pun tergnggu
Hehe.. Alasan semua tu kan..
Alhamdulillah.. Sambutan hari raya tahun ini agak meriah.. Walaupun ketiadaan adik ke dua buat kali pertama (terpaksa beraya dirumah mertua dahulu) sambutan tetap seperti biasa..
Tidaklah semeriah kanak2 dahulu tetapi dengan telatah anak2 membuatkan kita kembali bersemangat utk menymbut kedatangan bulan Syawal pada tahun ini...

Raya2 jugak namun biz kena ttap berjalan.. Mulut kena rajin.. Orang takkan tahu kita berniaga kalau kita senyap seribu bahasa...

Nak sharing sikit pasal ada orang tersalah anggap ttg pemakaian PB ni..boleh baca dialog dibawah ye...

Polan: berniaga PB ke?
Saya: aah..dah pakai ke?
Polan: ooo.. Yang sama ngan bioaura tu yek?
Saya: iyela.. Ada macam2 produk tau sebenarnya.. Yang killer sekarang PB, bioaura dan biozone food...
Polan: oo.. Dah ada PB tu... Beli pun murah je.. Hehe..
Saya: oo.. Baguslah...sebenarnya kualiti dia jauh lebih hebat drpd harganya...
Polan: ish.. Taklah.. Saya pakai bengkung dia je.. Nak pakai full set panaslah... Tapi tiap2 malam mmg pakai bengkung tu mmg tak boleh tido.. Taktau kenapa..hehe
Saya: mmglah.. Kalau pakai mula2 mmg rasa panas tapi bila dah biasa mmg tak terasa pakainya.. Malah kalau tak pakai lagi tak selesa...
Polan: ish.. Saya tgk orang yg pakai PB ni hipokrit je.. Kalau pakai PB nampak slim bila tak pakai terlondeh2 lemak...
Saya: iye ke.. Kata tak pakai yang full nye .. Mana tau ni.. Dah try pakai secara konsisten ke?
Polan: taklah.. Org ckp..
Saya: jgn dgr cakap je.. Cuba pakai full set dulu secara konsisten baru tau...
Polan: ok.. Sorry ye...BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Template by:

Free Blog Templates