Jumaat, 9 September 2011

Tersalah Anggap - Part 2

Berjumpa lagi untuk part 2 bahagian tersalah anggap..
Sebenarnya, kawan saya tu dah beli tapi tak pakai full set, hanya pakai bengkung sahaja... Sampaikan kalau tak pakai malam tak sah.. Mesti kena pakai.. Itu tandanya bengkung tu mmg berfungsi...
So apa yang ada kat bengkung Premium Beautiful ni.. Meh saya jelaskan:

Bengkung atau waist nipper ni mempunyai 7 batang dawai yang berteknologi tinggi.. Ditugaskan untuk support tulang belakang dan mengembalikan postur kita secara perlahan...

Yang uniknya design bengkung ni membolehkan lemak2 yang ada di transfer ke buah dada dan punggung.. Ini adalah disebabkan terdapatnya gelombang FIR yang ada pada setiap sulaman pada korset tersebut.. Nntikan penjelasan saya utk penerangan FIR ini...

Jadi adalah lebih baik jika kawan saya ni memakai set PB ni secara keseluruhannya untuk merasai perbezaan yang sgt ketara daripada memakai bengkung sahaja..

Dan pemakaian PB ini bukanlah hipokrit.. Kita memakainya untuk tujuan kesihatan.. Dan yang paling penting at the first stage mmg badan kita mcm biasa (still ada lemak berlebihan) tapi percayalah bila kita konsisten memakainya, insyaAllah kita akan dapat shape yang diidamkan oleh setiap wanita.. Selain daripada shape yang mantop, kita akan dapat segala kebaikan yang lain.. Lihat entry saya Tak Kenal Maka Tak Cinta..

So, bertemu kita di entry yang akan datang..insyaAllah..wassalam...

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Template by:

Free Blog Templates